dotRED
Linie
Digital Marketing

Digital Marketing

🎯 Kto zacz jest ten - Digital Marketing ?

Daleki kuzyn marketingu tradycyjnego, który pojawił się wraz z rozwojem Internetu. Bardzo nowoczesny, bardzo skuteczny, bardzo skupiony na mierzeniu działań, bardzo analityczny.

Patrząc na jego możliwości odnosisz wrażenie, że wszystko jest możliwe, „sky is the limit” (en. Tylko niebo jest granicą).

🔴 Digital marketing – promocja, reklama przeprowadzane w Internecie lub/i wykorzystujące cyfrowe media, narzędzia takie jak aplikacje telefoniczne, skrzynki elektroniczne, media społecznościowe,

Po polsku ten nowoczesny, amerykański kuzyn jest zwany marketingiem cyfrowym.

🔴 Z kolei z Marketingu Cyfrowego narodziły się:

1. 📇 Marketing treści - Content marketing

2. 🔎 Marketing w wyszukiwarkach - Search engine marketing (SEM)
- który ma już swoje potomstwo w postaci:

💶 Płatne reklamy w wyszukiwarkach - Pay-Per-Click Advertising (PPC)
🔝 Pozycjonowanie stron internetowych - Search engine optimisation (SEO)

3. 👩‍💻 Marketing w mediach społecznościowych - Social media marketing
4. 📫 Email marketing
5. 💻 Marketing afiliacyjny
6. 🦠Marketing wirusowy
7. 🗣 Instant marketing ( „tu i teraz” z klientem)
8. 📱 Marketing mobilny

☝️ W 1992 rok było 1 000 000 komputerów z dostępem do Internetu na świecie, rok później powstała pierwsza przeglądarka, Marketing Cyfrowy zaczyna się rozwijać.

28 lat później ma posiada już całkiem niezłe drzewo geologiczne. Ach, ci cwani kuzyni z ameryki, zawsze do przodu!

Już niebawem opiszemy czym dokładnie zajmują się młodsze gagatki – czyli potomkowie Marketingu Cyfrowego.

✌️ My znamy ich wszystkich, chętnie zapoznamy Was również. To całkiem praktyczne znajomości, które bardzo dobrze działają na rzecz rozwoju marek, biznesów, sprzedaży…

#DigitalMarketing #DotRed #Marketing #Reklama #MarketingCyfrowy #Biznes #Sprzedaż

WRÓĆ

Czekaj

trwa wysyłanie formularza

Dziękujemy

za przesłanie formularza.

Skontaktujemy się z Tobą e-mailowo do 48 godzin (pracujemy od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00).

Spróbuj

wysłać formularz ponownie

Linie