Logotyp i wizytówka
Branża eventowo-shobizowa posiada trochę wymuszoną chwilę wytchnienia. Niektórzy wykorzystują ją na mały rebranding, pozytywne odświeżenie.Jak na przykład DWB Crew.
Dla DWB
zmiksowaliśmy kilka przyjemnych kolorków, dorzuciliśmy szeklę, za nią wpadła do miksu zębatka i ta daaam
oto powstały
logotyp oraz wizytówka.
Logotyp odzwierciedla kolorystykę scen koncertowych, a symbole w postaci szekli czy zębatki są bardzo dobrze rozpozonawane przez odbiorców firmy DWB.
Tym razem również zajęliśmy się wydrukiem, dzięki czemu DWB otrzymali wizytówki pokrytę warstwą soft touch, dzięki czemu wizytówki są przyjemne w dotyku niczym bardzo drobny, delikatny zamsz.
Klasa i jakość ponad wszystko!
🔴 🔴 🔴
box@dotred.pl
Dla DWB
zmiksowaliśmy kilka przyjemnych kolorków, dorzuciliśmy szeklę, za nią wpadła do miksu zębatka i ta daaam
oto powstały
logotyp oraz wizytówka.
Logotyp odzwierciedla kolorystykę scen koncertowych, a symbole w postaci szekli czy zębatki są bardzo dobrze rozpozonawane przez odbiorców firmy DWB.
Tym razem również zajęliśmy się wydrukiem, dzięki czemu DWB otrzymali wizytówki pokrytę warstwą soft touch, dzięki czemu wizytówki są przyjemne w dotyku niczym bardzo drobny, delikatny zamsz.
Klasa i jakość ponad wszystko!
🔴 🔴 🔴
box@dotred.pl