Fiński logotyp po raz pierwszy!
Logotyp dla fińskiej firmy budowlanej powstał na bazie bardzo branżowej inspiracji...
Głównymi usługami firmy CBT są szalunki, ścianki działowe, domy modułowe oraz zbrojenia - czy te hasła nie wystarczą, aby wena wskoczyła na poziom super wysoki?
Wystarczą.
Kolorystyka identyfikacji wizualnej jest podyktowana standardami stylistycznymi branży budowlanej w Finlandii, aczkolwiek dodaliśmy do całości barwy budzące większe zaufanie i nadające należytą powagę.
Każda branża charakteryzuje się inną kolorystyką komunikacji wizualnej. Przewodnie branżowe barwy są dobrym punktem wyjścia, research w pracy grafika to niezmiernie istotny etap 1. Można wręcz rzec, że dobry research jest niczym szalunek na budowie. Bez niego wszystkie późniejsze kroki mogą zostać wykonane, ale nie będzie to rozsądne, bezpieczne, ani trwałe.
Kolorystyka komunikacji firmy musi wbudzać skojarzenia z branżą, ułatwia to jej rozpoznanie i przypisanie w odpowiednim polu pamięci odbiorcy (oczywiście są branże, których głównym celem jest bycie jak najbardziej oryginalnym się da!).
Więcej widoków logotypu!
Kontakt w sprawie logotypów:
📩 box@dotred.pl