dotRED
Linie
VexaParts Logotyp

VexaParts Logotyp

VexaParts Logotyp
Brand i sklep internetowy zbudowane od podstaw przez dotRED
Temat: Rury ozdobne do ciężarówek
 
Startem pracy nad sklepem było zaprojektowanie logotypu i Corporate Identity, czyli identyfikacji wizualnej marki. Analiza branży, konkurencji, odbiorców marki, produktu/usług,  wartości przedsiębiorstwa, nazwy marki dają wystarczająco dużo inspiracji i pomysłów, aby zrealizować ten pierwszy krok.
Czy logo do sklepu z ozdobami do ciężarówek powinno być ozdobne? 
Nie. Powinno nawiązywać do branży, budować skojarzenia z ciężarówkami (to by było najprostsze rozwiązanie, zatem nie najlepsze), z rurami, z logotypami firm produkujących ciężarówki.
 
Pamiętaj, że wybór ostatecznego logotypu nie powinien być podyktowany emocjami, lecz dokonany na podstawie pragmatycznych przesłanek. To znak, który ma realizować cele marketingowe, wizerunkowe. Odbiorcy nie będą go analizować, nie poświęcą więcej niż 1 sekundę na przyglądanie się mu. Logotyp ma niewdzięczną rolę zbudowania świetnego pierwszego wrażenia oraz zagnieżdżenia się w umyśle odbiorcy w ciągu sekundy.   
 
Składowe logotypu:
Symbol/sygnet
Napis/nazwa
Tagline/krótkie hasło reklamowe
Kolory
Kształty
Typografia

W profesjonalnym tonie jest zamówić do logotypu także:
Księgę znaku – zbiór najważniejszych informacji dotyczących logotypu: opis kolorów (cmyk, pantone, RAL), różne wersje logotypu (pionowe, poziome/ jednokolorowe, monochromatyczne), określenie teł, na których logotyp może występować, odległości znaków użytych w logotypie, wyznaczenie pola bezpieczeństwa logo,
Księgę Identyfikacji Wizualnej – podręcznik do zarządzania wizerunkiem marki, potrzebny do utrzymania spójności wizualnej marki

WRÓĆ

Czekaj

trwa wysyłanie formularza

Dziękujemy

za przesłanie formularza.

Skontaktujemy się z Tobą e-mailowo do 48 godzin (pracujemy od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00).

Spróbuj

wysłać formularz ponownie

Linie