Strony internetowe
SZANSA 5 - przychodnia prywatna
Autorska strona internetowa dla prywatnej przychodni Szansa5 pomimo kontrastowych grafik zbudowanych na bazie kolorów pomarańczowego i niebieskiego budzi zaufanie użytkownika i każdego potencjalnego pacjenta, który pierwszy kontakt z przychodnią wykonał poprzez stronę www. Najistotniejszy element każdej strony internetowej przygotowanej dla branży medycznej to sprawny i szybki kontakt telefoniczny, dlatego też na strona przychodni Szansa5 posiada szczególnie wyróżniony numer telefony, który po kliknięciu umożliwia połączenie telefoniczne. Kolejnym priorytetem informacyjnym strony internetowej przychodni prywatnej jest prezentacja oferty medycznej oraz pracujacych w przychodni lekarzy. Strona www Szansy5 już na części głównej wyróżnia swych specjalistów, a każdego z nich można znaleźć w zakładce dedykowanej poszczególnej specjalizacji. Dzięki temu użytkownik w łatwy sposób odnajdzie poszukiwanego przez siebie spacjalistę. Dedykowany panel do zarządzania treścią strony www umożliwa dodawanie specjalistów z podstawowywmi danymi, publikację aktualności. Kolejną istotną cechą strony internetowej przygotowanej dla branży medycznej jest edukacja, dlatego też Szansa5 posiada możliwość przygotowywania treści edukacyjnych dla swoich pacjentów.
Zamów wycenę strony internetowej!
Zamów wycenę strony internetowej!
Grafika
SZANSA 5 - przychodnia prywatna
Logotyp zaprojektowany dla prywatnej przychodni Szansa5, wykonany na bazie inspiracji okołozdrowotnych, kolorów wiodących na budynku samej przychodni oraz panującej w niej przyjaznej i kojącej atmosfery.
Grafika
SZANSA 5 - przychodnia prywatna
Kartka okolicznościowa elektroniczna z okazji Wielkiej Nocy - do wysyłki mailowej oraz publikacji w Social Media!
Media społecznościowe
SZANSA 5 - przychodnia prywatna
Profil Facebook dla przychodni prywatnej Szansa5 - dotRED zajął się nie tylko pełnym brandingiem prywatnej kliniki lekarskiej, ale również poprowadził profil przychodni na platformie Facebook. Naszym zadaniem było informowanie obserwatorów o najnwoszych wydarzeniach medycznych, nowych specjalistach w przychodni, przypominaniu o istotnych dla zdrowia badaniach, a fundamentem komunikacji w Social Media była: edukacja. Promowanie wyrabiania nawyków do dbania o zdrowie, aby każdy z obserwatorów cieszył się "zdrowiem na 5!".
Zacznij współpracę marketingową z dotRED!
Zacznij współpracę marketingową z dotRED!