Podstawą tego całego marketingu jest precyzyjne określenie charakteru i priorytetów Twojej firmy, skrupulatne opisanie produktów i usług, a następnie zrozumienie odpowiedzi na podstawowe pytanie: kim jest Twój klient oraz gdzie możemy go znaleźć?
Na tych fundamentalnych informacjach zaprojektujemy dla Ciebie komunikację wizualną marki, dobierzemy skuteczną strategię sprzedażowo-marketingową, pomożemy Ci ją wdrożyć, a następnie będziemy mierzyć wyniki jej skuteczności!
Social media marketing
Prowadzenie kanałów społecznościowych.
Znając charakterystykę Twojego odbiorcy możemy zacząć poszukiwać go w mediach społecznościowych. Opracowujemy strategię komunikacji, styl wypowiedzi, zakres tematyczny postów. Ustalamy cele do osiągnięcia w danym czasie. Opracowujemy posty: video lub graficzne. Tworzymy treści merytoryczne (małe artykuły specjalistyczne), treści zachęcające do komentowania, treści aktywizujące. Opracowujemy kampanie promocyjne oraz konkursy, pobudzamy użytkowników do zabawy, sprawiamy, że Twoja marka trafia do świadomości jak największej ilości odbiorców. Pomagamy Ci rozkręcić sklep na Facebooku, łączymy konta z Instagramem, prowadzimy grupy przypisane do profilu. Projektujemy wszystkie grafiki oraz konfigurujemy konto.
Reklama Facebook i Instagram - Zarządzamy reklamami Facebook Ads – określamy cele, decydujemy, który typ reklamy jest optymalny dla Ciebie, przygotowujemy je, analizujemy. Masz wiele opcji do wyboru, bo cele reklamy mogą być różne, wspólnie decydujemy, która opcja najbardziej Ci się opłaca: polubienie profilu, przekierowanie do strony internetowej, kliknięcia w ofertę, kontakt poprzez Messengera, wykonanie telefonu, wypełnienie ankiety, reklamy dynamiczne produktów oraz remarketing….
Profil LinkedIn i reklamy – Media społecznościowe w segmencie B2B jeszcze bardziej wymagają profesjonalnej ręki. Pomożemy Ci znaleźć Twoich biznesowych klientów, poszerzymy sieć kontaktów.
Reklamy Google AdWords -Nie pomijamy wyszukiwarki! Google AdWords oferuje bardzo wielu rodzajów reklam, które mają na celu zwiększyć wyszukiwanie Twojej marki, Twoich usług w Internecie. Precyzyjnie dobierzemy najlepszą reklamę oraz określmy, jak skutecznie zebrać ‘kliki’ z komputerów i telefonów Twoich potencjalnych klientów.
Google Merchant i remarketing – Platforma polecana do promocji produktów i usług zamawianych przez Internet (niekoniecznie jest to opcja wyłącznie dla sklepów internetowych). Jej celem jest zwiększenie wejść na stronę produktową, wzmocnienie sprzedaży lub zapytań.
E-mail marketing – Newslettery oferujemy wyłączanie klientom, którzy chcą podtrzymać mailowy kontakt ze stałymi odbiorcami. Wówczas jest to nadal skuteczna forma marketingu internetowego.
Marketing sklepów internetowych - w trakcie wielu lat współpracy z e-shopami oraz dzięki temu, zę również projektujemy i kodujemy sklepy internetowe opracowaliśmy skuteczny, długoterminowy plan działania, który stopniowo zwiększa sprzedaż sklepu i promuje markę w Internecie!
Analityka internetowa i marketingowa - Marketing internetowy nie kończy się na reklamowaniu Twojej strony internetowej, portalu czy e-sklepu. Jego najistotniejszą częścią jest analityka – ruchu na stronie, popularności podstron, źródła pozyskania klienta, wzorców zachowań odbiorcy na stronie, danych na temat samego odbiorcy.
Pozycjonowanie stron internetowych - Twoja strona nie wyświetla się w pierwszej dziesiątce wyników, gdy wyszukujesz istotne dla Twojej działalności hasła w popularnej wyszukiwarce? To zły znak. Znamienita większość nas - współczesnych konsumentów - wyszukuje produkty i usługi przede wszystkim "w Internecie", dlatego Twoja strona musi być dobrze widoczna w świecie wyszukiwarek. Nikt inny nie może jej przesłaniać, wyprzedzać... Wspólnymi siłami przedrzemy się przez ten konkurencyjny gąszcz.
SMS Marketing - Aż 93% Klientów odczytuje SMSy reklamowe wysłane na ich, a 46% użytkowników telefonii komórkowej przyznaje, że dokonało zakupu pod jej wpływem. dotRED oferuje wysyłkę kampanii SMS. Prowadząc sklep internetowy, ta forma komunikacji przyniesie Ci wiele korzyści.
Content Marketing i copywriting – Marketing treści, czyli topowa metoda przedostania się z wartościową reklamą do odbiorcy. Skuteczna wyłącznie wtedy, gdy działa według długoterminowej strategii opierającej się na określonych przez Ciebie celach.
Formy treści wykorzystywane w Content Marketingu:
Artykuły eksperckie (na portalach internetowych, na stronach www w formie bloga, w gazetach, folderach, ulotkach, katalogach, poradnikach drukowanych, książkach)
wideo,
podcasty,
infografiki,
poradniki,
katalogi,
raporty,
ebooki,
wywiady,
recenzje,
opisy produktów,
wykresy graficzne,
sondaże,
statystyki,
blogi,
reportaże fotograficzne,
opowiadania, Dzienniki/pamiętniki,
opinie, oceny, recenzje,
treści wykorzystywane w mediach społecznościowych,
newslettery,
fotografie.