dotRED
Linie
Strona internetowa dla kancelarii adwokackiej i radców prawnych - branży prawniczej

Strona internetowa dla kancelarii adwokackiej i radców prawnych - branży prawniczej


Kancelarie oferujące usługi adwokatów jak i radców prawnych jako część branży zaufania publicznego zmagają się od samego początku z dużymi wymaganiami marketingowymi.
Profesja prawnicza rządzi się swoimi prawami, a jej marketing, w tym strona internetowa, odpowiadająca za pierwszy kontakt z klientem, musi te wszystkie prawa zaprezentować w ciągu kilku sekund.


Jakie wymagania musi spełniać strona internetowa dla branży prawniczej?


Informować:   Blog edukacyjny – posiada funkcje pozycjonujące oraz poprawia świadomość prawną społeczeństwa, koniecznie każda strona internetowa kancelarii powinna regularnie publikować treści (minimum jeden raz w tygodniu).

Ułatwiać zrozumienie: Copywriting: Unikanie żargonu prawniczego -  Polacy nadal niechętnie korzystają z pomocy adwokatów oraz radców prawnych, dlatego należy ułatwić zrozumienie oferowanych usług, zwłaszcza w przystępny sposób należy podkreślić korzyści wynikające ze współpracy z prawnikiem/ radcą prawnym.

Zastępować reklamy online - adwokatów obowiązuje zakaz reklamowania w sieci zgodnie ze Zbiorem Zasad Etyki Adwokackiej i Godności Zawodu z 1998 roku, dlatego strona internetowa nie powinna być wykonana szablonowo (unikamy joomli, wordpressa), ponieważ wszystkie gotowe systemy sprawiają, że strona internetowa będzie zawierać za dużo kodu w stosunku do treści, co nie jest lubiane przez wyszukiwarki.

Wyróżniać specjalizację kancelarii – drugą informacją (zaraz po przedstawieniu firmy), jaką napotyka użytkownik powinien być opis specjalizacji i usług kancelarii, nie masz zbyt wiele czasu na przekonanie do siebie potencjalnego klienta, dlatego nie zasyp go na starcie zbyt dużą ilością szczegółów.

Zawierać widoczny adres siedziby i spis miast czy regionów, w których wykonywane są usługi – dla klienta istotne jest, aby móc spotkać się na żywo blisko miejsca zamieszkania.

Szybkie ładowanie – pamiętając, że konkurencja w Polsce jest spora, a ciągle nie możemy się reklamować jako kancelaria musimy zrobić wszystko, aby poprawić wyszukiwanie organiczne strony, dlatego wersja komputerowa strony www i wersja mobilna muszą osiągać najlepsze wyniki wczytywania się.

Sprawny kontakt w nagłych sytuacjach – widocznie klawisze przekierowujące do komunikacji mailowej lub telefonicznej, wskazana byłaby również instalacja chatu.

Formularze kontaktowe – uproszczone i znajdujące się na każdej podstronie oraz w stopce, ważne również, aby wiadomości, które otrzymujesz od klientów na pocztę były dobrze opisane, ponieważ to ułatwi kolejny krok w kontakcie z klientem; każdy krok powinien ociekać profesjonalizmem.

Szata graficzna wzbudzająca zaufanie -  nie musi być sztampowa, czyli zielono-niebieska, aby uwiarygodnić profesjonalizm firmy, ale na pewno należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie sporej dozy powagi cechującej profesję prawniczą

W Polsce stale rośnie liczba prawników, pod koniec 2019 roku w Polsce było 19 142 adwokatów oraz 35 200 radców prawnych, z tego powodu kancelarie coraz świadomiej kierują swoją komunikacją wizualną oraz korzystają z nowych technologii, które wspierają ich świadczenia.

Zacznij od zamówienia dedykowanej strony internetowej dostosowanej do wymgań wyszukiwarek - ZAMÓW WYCENĘ.
 

WRÓĆ

Czekaj

trwa wysyłanie formularza

Dziękujemy

za przesłanie formularza.

Skontaktujemy się z Tobą e-mailowo do 48 godzin (pracujemy od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00).

Spróbuj

wysłać formularz ponownie

Linie