×
O nas Usługi Realizacje Aktualności Kontakt
Aktualności

Landing Page - po co?

🔴 Po 1. Uściślijmy nazewnictwo Landing page to inaczej: strona docelowa, strona lądowania, strona produktowa, micropage, microsite - mikrostrona 🔴 Po 2. Do czego ma służyć? Do przekazywania precyzyjnych informacji, spełnienia jednej funkcji = realizacji konwersji z zakresu (przykładowo): rozszerzenia informacji prezentowanych na banerach reklamowych, newsletterach, w linkach sponsorowanych, reklamach na Facebooku, linkach Google AdWords, zdobycie danych kontaktowych, sprzedaż jednego produktu, wysłanie ebooka, kodu promocyjnego, reklama jednej usługi, rejestracja klienta w serwisie, zachęcenie do obejrzenia filmu lub przeczytania artykułu. 🔴 Po 3. Korzyści Landingów Zwiększają linkowanie między stronami internetowymi, czyli poprawiają pozycjonowanie. Ułatwiają realizację konwersji i ułatwiają analizowanie ruchu zainteresowanych odbiorców. Nie zawierają elementów rozpraszaczy uwagi – dzięki czemu zwiększają współczynniki konwersji, czyli realizację celów np. sprzedażowych. 🔴 Po 4. Kto robi Landingi spełniające powyższe cele z sukcesem i gracją? 🎯 DotRed.pl 🎯 Masz pomysł na Landinga i szukasz wykonawcy? Masz ochotę więcej sprzedawać i szukasz optymalizacji? Napisz: biuro@dotrednet.pl

CZYTAJ WIĘCEJ

Stare chwyty stosowane w Webdesign

Pierwszy miesiąc 2020 roku dobiega końca. W trakcie projektowania stron internetowych w styczniu powspominaliśmy dawne, webdesign’owe czasy… Jak to robiono wcześniej? Największą nostalgią napawają nas lata 90’ – użycie Word Art., Clip Art., prostego HTML, tęczowych tytułów i niebieskich napisów z podkreślnikami, menu po lewej stronie…  Och, młodość! Świetnie ów styl powtórzyli ludzie od promocji filmu Kapitan Marvel: ZOBACZ Później nastały czasy wszędobylskich gradientów… Niekończącego się scrollowania (które nigdy nie umarło, wręcz nadal ma się świetnie i służy przede wszystkim do wciągnięcia użytkownika w treść), Kontrastów – ciemne tło, jasne zdjęcia, jasne napisy (grrr) Boom na flat design, czyli wielki powrót 2d, Wielkich zdjęć w nagłówkach, Animowanych danych na temat firmy (to była męcząca moda – kto ile lat istnieje, ilu pracowników zatrudnia…) a to wszystko po to, żeby na koniec zachwycać się minimalizmem a la Apple… DotRed szanuje trendy, ale nie dajmy się ponieść dyktaturze mody – strony internetowe muszą być estetyczne, oczywiście, ale każda z nich spełnia swoją funkcję. Dokładnie tak samo jak z modą – ubrania powinny być prezentacyjne, ale i wygodne, dopasowane do okoliczności, ale nie ograniczające ruchów.  Przerost formy nad treścią nigdy nie było motywem przewodnim biznesu.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Czerwona Kropka DotRed

Czerwona Kropka DotRed znakiem jakości Twojego biznesu! Najważniejsza zasada naszych działań marketingowych opiera się na współpracy wyłącznie z firmami, które charakteryzują się: 🔴 szacunkiem do kontrahentów oraz klientów, 🔴 tworzeniem przyjaznej atmosfery w biznesie, 🔴 prowadzeniem biznesu fair play, 🔴 brakiem przeterminowanych płatności, 🔴 wysoką jakością produktów i usług, 🔴 profesjonalnym i wypełnionym pasją podejściem do działań na swoim poletku biznesowym! Szanowni Odbiorcy - wszyscy przedsiębiorcy, których strony www mają pod stopkami kontaktowymi podpis 'designed by DotRed' lub, których marki widnieją w naszym dziale dotred.pl/realizacje są godni zaufania. Really!

CZYTAJ WIĘCEJ

Pozycjonowanie stron

🔴🔴🔴🔴 Umówmy się – sprytne, nieorganiczne pozycjonowanie to jest ten element marketingu, którym wszyscy gardzimy, ponieważ ingeruje w naturalny rozwój rynku. Jako konsumenci chcemy mieć dostęp do fair sprzedawców i usługodawców, a nie tylko do tych, których stać na drogą reklamę i bardzo drogie pozycjonowanie. 🔴 Jak działa uczciwe SEO, które uprawia DotRed? 🔴 Po pierwsze: ️ Piszemy prawilny kod strony www, który cieszy roboty wyszukiwarki. Po drugie: ️ Wypełniamy stronę odpowiednią ilością treści, która cieszy roboty wyszukiwarki, na coś się zda użytkownikom strony www, wniesie coś w świat poza literkami, które mają pozycjonować… Po trzecie: Strona www musi być nowoczesna, atrakcyjna, działająca, na bieżąco uzupełniana, żywa, serwisowana, doładowywana. Szanowny biznesmenie, strona internetowa to niestety nie jest jednorazowy wydatek. Dokładnie tak samo jak samochód! Jeśli ma działać sprawnie, bezawaryjnie, przewozić bezpiecznie, reklamować, odzwierciedlać Twoją „solidność, rzetelność, innowacyjność” biznesową (wielka trójca wartości, którymi większość firm się chwali) – dbaj o nią! Lub przekaż ją do serwisu – DotRed. Już my o nią zadbamy! Po czwarte: Marketing treści – czyli promowanie poprzez mówienie prawdy o marce, o produktach, edukowanie na temat branży. Tematyka dotycząca każdej branży ma ogromny zakres i nieograniczoną ilość ciekawych tematów. Wystarczy przyjrzeć się dziennikarskim okiem. Inspirować się i pisać, pisać… Po piąte: ⚙️ Dzielimy się linkami ze światem zewnętrznym. Subtelnie, z klasą, merytorycznie. Linkujemy do naszych eksperckich tekstów, do naszych niezastąpionych produktów. Wyłącznie wtedy, jeśli odbiorcy linków ich potrzebują. Po szóste: Bądź otwarty na zmiany. Jeden tekst biznesowy sporządzony na stronę „o nas” nie powinien pozostawać na niej dekady… Gdzie ta innowacyjność i elastyczność, którą każda firma tak się szczyci? Po siódme: Skuteczne i fair pozycjonowanie wiąże się ze współpracą z jedną grupą ludzi, którzy dbają o Twoją stronę firmową. Jeśli co kwartał będziesz rozpoczynać działania z innymi ludźmi, to co kwartał zaczynasz od zera… Po ósme: Płacisz i wymagasz efektów od razu? W SEO tak to nie działa, efekty będą, bardzo dobre, ale nie po tygodniu, ani nie po miesiącu. Jeśli jakaś agencja Ci gwarantuje momentalne super wyniki – albo się nie zna, albo kłamie. Spodziewaj się efektu jo-jo po takiej współpracy. Jedna zasada w biznesie jest pewna – jeśli próbujesz oszczędzić to koniec końców zapłacisz dwa razy drożej (za usługę o najniższej cenie, a potem za usługę naprawczą + cenę adekwatną). Po dziewiąte: SEO wymaga cierpliwości i zespołu ludzi. Ktoś koduje, ktoś pisze, ktoś robi grafikę, ktoś analizuje. Ktoś czuwa nad całością działań i budową strategii. Po dziesiąte: Do współpracy długodystansowej przy SEO (czyli jedynej słusznej) wybieraj zespoły, z którymi łatwo Ci się rozmawia. Nie ma nic gorszego niż zaburzona komunikacja z ludźmi, którym płacisz, a którzy nie rozumieją Twojej wizji. Jeśli chcesz zostać wyznawcą 10 przykazań SEO według DotRed i szukasz efektów na długo, a nie na już - to otwórz maila i prześlij nam wiadomość "

CZYTAJ WIĘCEJ

Marka osobista

Jesteś pracownikiem? Jesteś/będziesz/chcesz być specjalistą w swej dziedzinie? Idziesz wybraną przez siebie ścieżką kariery, dokształcasz się, realizujesz kolejne kursy, poszerzasz CV – świetnie! Teraz wystarczy sprzedać się działom HR, pracodawcy, swoim przełożonym, aby awansować lub znaleźć pracę w miejscu, o którym marzyłeś. 🔴🔴 Jak to zrobić? 🔴🔴 Jako pracownik, jako specjalista również jesteś marką, którą z powodzeniem możesz promować umacniając swoją pozycję na rynku pracy. Zwłaszcza, że nie jest już dla Ciebie nowością fakt, że potencjalni pracodawcy przeglądają Twoje social media nim zaproszą Cię na rozmowę kwalifikacyjną. ⭐️ STWÓRZ SWOJĄ MARKĘ OSOBISTĄ! XIX wiek daje Ci wiele narzędzi (przykładowo): fotorelacje na Instagramie (bo nie służy tylko do wrzucania zdjęć tego co jadłeś, lub tego jak wyglądasz – dziel się ze światem swoimi służbowymi zainteresowaniami), YouTube (dla odważniejszych – przemów, pokaż się, wypowiedz się jako ekspert; nikt nie powiedział, że CV musi być stworzone w formie standardowego dokumentu tekstowego…) 📧 branżowe fora i serwisy internetowe (komentuj, wypowiadaj się, publikuj artykuły związane z branżą, daj się rozpoznać i zdobywaj zaufanie), profil biznesowy na Facebook’u – nie ma niczego złego w dzieleniu się nie tylko newsami z branży, w której się specjalizujesz: ciekawe/zabawne/pouczające anegdoty z dnia codziennego również mogą dodatkowo opowiedzieć trochę o Tobie – o tym, co Cię interesuje, jaki jesteś, jak patrzysz na świat... 🥇 A może… któregoś dnia otworzysz swoją własną działalność? Wówczas Twoje nazwisko=Twoja marka będą znane w świecie biznesu, szybko zdobędziesz zlecenia, kontrahentów oraz wykwalifikowanych pracowników! DotRed – pomożemy Ci stworzyć Twoją markę pracowniczą! ZAMÓW: 🔴 profesjonalne CV – z dopasowaną, dookreślającą Cię grafiką i zgrabnie zredagowanym tekstem 🔴 doradztwo i stworzenie marki osobistej jako idealnego pracownika/pracodawcy 🔴 biznesowe sesje zdjęciowe 🔴 wirtualne CV na własnej stronie internetowej 🔴 pomoc w zdobyciu wymarzonej pracy (od wywiadu odnośnie Twoich oczekiwań poprzez stworzenie marki osobistej i CV po etat!) Napisz - zapytaj o ceny: biuro@dotrednet.pl #Biznes #PersonalBrand #Pracownik #SzukamPracy #WymarzonaPraca #DotRed #CV #Grafika

CZYTAJ WIĘCEJ

Digital Marketing

Kto zacz jest ten - Digital Marketing ? Daleki kuzyn marketingu tradycyjnego, który pojawił się wraz z rozwojem Internetu. Bardzo nowoczesny, bardzo skuteczny, bardzo skupiony na mierzeniu działań, bardzo analityczny. Patrząc na jego możliwości odnosisz wrażenie, że wszystko jest możliwe, „sky is the limit” (en. Tylko niebo jest granicą). Digital marketing – promocja, reklama przeprowadzane w Internecie lub/i wykorzystujące cyfrowe media, narzędzia takie jak aplikacje telefoniczne, skrzynki elektroniczne, media społecznościowe, Po polsku ten nowoczesny, amerykański kuzyn jest zwany marketingiem cyfrowym. Z kolei z Marketingu Cyfrowego narodziły się: 1. Marketing treści - Content marketing 2. Marketing w wyszukiwarkach - Search engine marketing (SEM) - który ma już swoje potomstwo w postaci: Płatne reklamy w wyszukiwarkach - Pay-Per-Click Advertising (PPC) Pozycjonowanie stron internetowych - Search engine optimisation (SEO) 3. Marketing w mediach społecznościowych - Social media marketing 4. Email marketing 5. Marketing afiliacyjny 6. Marketing wirusowy 7. Instant marketing ( „tu i teraz” z klientem) 8. Marketing mobilny W 1992 rok było 1 000 000 komputerów z dostępem do Internetu na świecie, rok później powstała pierwsza przeglądarka, Marketing Cyfrowy zaczyna się rozwijać. 28 lat później ma posiada już całkiem niezłe drzewo geologiczne. Ach, ci cwani kuzyni z ameryki, zawsze do przodu! Już niebawem opiszemy czym dokładnie zajmują się młodsze gagatki – czyli potomkowie Marketingu Cyfrowego. My znamy ich wszystkich, chętnie zapoznamy Was również. To całkiem praktyczne znajomości, które bardzo dobrze działają na rzecz rozwoju marek, biznesów, sprzedaży… #DigitalMarketing #DotRed #Marketing #Reklama #MarketingCyfrowy #Biznes #Sprzedaż

CZYTAJ WIĘCEJ

Wszystkie prawa zastrzeżone DotRed 2020

Polityka prywatności